Waar heeft u een storing over?
Waar heeft u een probleem over?
Indien u niet zeker weet welke te selecteren, kijk dan of uw omvormer een storing aangeeft. Indien dit het geval is selecteer dan "Mijn zonnepanelen systeem" indien er geen storing op de omvormer is weergegeven maar u wel problemen in uw app ondervindt selecteer dan "Mijn zonnepanelen app"
Wilt u:
Download hier alle handleidingen:
Ik wil toch dat er iemand langskomtSolaxCloud | Download |
Solis | Download |
Enphase | Download |
SolarEdge | Download |
Maak een service ticket aan
Let op: problemen met de zonnepanelen app vallen niet onder de garantie van uw systeem. Indien u wilt dat er een collega langskomt voor het opnieuw installeren van de app brengen wij hier € 75,- voor in rekening.
Ik probeer het liever zelfMaak een service ticket aan
Let op: afhankelijk van uw situatie kunnen er kosten in rekening gebracht worden!
Lees hier de voorwaarden van onze serviceVoorwaarden service Twentse Energie Groep
Indien uw systeem schade heeft of niet functioneerd kunt u de Twentse Energie Groep inschakelen voor herstel werkzaamheden of onderhoud. Heeft u recht of garantie? Dan dient u zich aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- Uw systeem is niet ouder dan 18 maanden
- Uw systeem is door Twentse Energie Groep geïnstalleerd
- U heeft zelf geen aanpassingen gedaan aan het systeem
- U heeft geen aanpassingen aan het systeem laten doen door een andere partij
Voldoet u niet aan deze eisen? Dan brengt de Twentse Energie Groep de volgende kosten in rekening:
Uurtarief | € 75,- excl. BTW (€ 90,75 incl. btw) (rij- en arbeidsuren) |
Materiaalkosten | Op regiebasis |
Materiaalkosten brengen wij in rekening op regiebasis. Indien u recht heeft op fabrieksgarantie van de zonnepanelen/omvormer/onderconstructie fabrikant dan zullen deze materialen door de fabrikant kosteloos worden opgestuurd. De Twentse Energie Groep zal in dit geval alleen het uur tarief en eventueel kleinmateriaal in rekening brengen.
Heeft u de voorkeur voor een wandgemonteerd laadstation of een laadpaal?
Wat is de geschatte afstand tussen de meterkast en de locatie van het laadstation?
In 8 stappen advies op maat!
Wilt u Dynamic Load Balancing?
Load balancing bij laadpalen verdeelt elektrische stroom voor efficiëntie en voorkomt overbelasting. Het optimaliseert resourcegebruik, handhaaft een betere energieverdeling en bespaart kosten. Het zorgt voor een evenwichtige en effectieve werking van de laadinfrastructuur.
In 8 stappen advies op maat!
Welke meterkast aansluiting heeft u?
Weet u niet of u een 1 of 3 fase meterkast heeft? Klik dan hier en vul de laatste zes cijfers van uw metercode in en de postcode + huisnummer van uw woning.
In 8 stappen advies op maat!
Wilt u liever eerst:
In 8 stappen advies op maat!
Heeft u een storing?
Dan staat Twentse Energie Groep klaar om u te helpen! Beantwoord de vragen zodat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.